2013年4月29日 星期一

綾波麗與我



      2013年的5月,說起eva 新世紀福音戰士的Q上映 , 回想起我一段青蔥歲月發生的往事。
有個動漫迷(一般高登仔叫佢呢type做毒x)朋友好鐘意eva,情迷綾波麗,當時認識佢原故是大家都上photoshop同ai堂。重點是住得近,人又內向又檢點,有次下堂後上佢屋企,家設簡潔,最著眼就得一幢玻璃櫃,全部都係動漫figure,有幾層放左綾波麗,明日香,之後都係....綾波麗綾波麗綾波麗。。。仲有一個叫咩涼官既女仔,好啦。綾波麗既肉體都係佢令我開眼界。當時show給我時大家都有d怕醜。
      我性格係好鐘意搵陪腳,但無女仔會陪我,因為佢同我喜好夠夾(毒?)佢生命中得呀媽外,就係三個朋友。但都係正常年青人,無不良嗜好。咁我又無拖拍,佢成個樣又乖仔又好人咁又住得近,當然係一流的陪腳之選。往後個一年都係咁,上佢屋企睇低能野好笑野,一齊玩高達game,(陪佢玩)當年我二十一歲左右,咁就笑一日,睇套片咁就一日。
       呢段時期維持左係一年有三個月多,放工上佢屋企玩,真正清純過蒸漏水咩都無做,兩少無猜咁。
        就係咁果時,十一月尾,前男友搵番我,我地又一齊番,又同佢拍番拖。而我又鐘意影相,影左個合照~~~
        有一日我又如常地無野做又去佢屋企,無講自己搵番前男友,當時有諗過講,但一想到講左佢應該會唔開心,所以我地又如常地玩。果晚就兩個人又玩photoshop...記得果時,又開番隻碟睇--福音戰士新劇場版:序。當時一路睇一路聽佢解說。所以認真想講呢套劇係需要再睇再睇的,因為拍得耐幾年一次真係唔記得劇情。到10點左右,離開佢屋企,番到自已屋企時我就發現漏左部相機0係佢屋企。(呢個咁老土既劇情係真係發生係我身上)咁果時我就話聽日,約0係旺角等食個飯加交收相機啦。
       到左第2日放工時間(記得果時係好熱既十二月)食完飯都夜晚8點但成程佢都怪怪的。那時天好藍。果時佢比部相機我,同我講,佢睇晒入面d野。我個背涼一涼。我感覺到我好似會失去呢位朋友。之後我同佢話別後各自回家時,SMS佢話自己有男朋友。佢問我係幾時既事,我話呢兩個星期。後來係寫左幾句野同我say goodbye...果時我無意會唔到佢會咁決絕,以為過多幾日搵番佢會無事。果時係佢facebook wall留言:please forgive me...佢facebook friend list只得我一個。
       後來佢都無搵過我,直頭消失左一樣。果時我先發現,呢一type男仔玩消失你係真係搵佢唔到。
       果時我唔開心,當然後期先知佢原來鐘意我,果時我真係好遲好鈍好賤格。
       但因為我好明白佢既習性,住係私樓既佢,經常流連樓下大型商場,有一日我一個人時同樣在此商場閒遊時,見到佢迎面而來,同3個毒撚fd邊行邊玩。佢仰高頭扮睇樓上,十分刻意。為免佢尷尬我又扮睇佢唔到。

就係咁,我個心都有呯呯緊張咁跳,我深信佢都係咁。

到今日同男朋友等,再講番eva既故事時,感覺好深,深到回到過去。回到當時既我地。

老老實實,當年我無當佢係兵,係真正既朋友,互相尊重,談笑同交流喜好。
幾年後諗番,當時佢對我不但只係朋友,我當時以為包容係呀妹果種,到今日先明白,還有一點點愛情。



﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

過多幾日,我慢慢回想呢個男孩說話神態和表情,都好卡通又友善。我最記得佢鐘意紅色Mary Jane款鞋,當年都未興。我一直都以為佢喜歡小紅帽。因此原故當時我都購置了一對啡色MaryJane.當年買唔到紅色啦。
還有他曾經很黑仔,見過人於眼前跳樓。朋友都問,有無可惜無開始?   回憶有距離會更覺得美好 ,都話,係好朋友啦。

1 則留言:

  1. 你最意外的是,事隔多年,你所說消失的居然人用Google search東西時竟無意間找到這篇文章

    回覆刪除